O nákupu

Spôsoby a ceny doručenia

Pri nákupe môžete využívať dopravu ZADARMO. Potrpíme si na tom, aby vaša objednávka dorazila čo najskôr. Objednané produkty sú doručované na vami uvedenú adresu balíkom pomocou overeného prepravcu GLS.

  • Ak je vaša objednávka dostupná skladom, doba dodania predstavuje 2-3 pracovné dni.

  • V prípade, že vaša objednávka nie je dostupná skladom, predpokladaná doba doručenia je 14 dní.

  • Pri produktoch, ktorých dostupnosť musíme overiť u výrobcu sa ohľadom doby doručenia dotazujte emailom.

Neváhajte využiť bezplatnú dopravu, ktorú za vás na celom území Slovenskej republiky hradíme my a objednajte si už dnes.

 

 

 

 

 

 

 

Vianoce - vrátenie tovaru

Vianoce

Ponúkame výmenu tovaru do 10.1.2022. Platí pre všetky objednávky vytvorené od 7.11.2021. Nevhodné darčeky je možné vymeniť za iný tovar. Ďakujeme za nákup.

Ponúkame 30 dní na vrátenie

U nás máte celých 30 dní na vrátenie. Vďaka tejto dobe môžete nakupovať darčeky s predstihom alebo odísť na dovolenku.

Stačí, keď nám objednávku zašlete späť v pôvodnom, nepoškodenom stave vrátane obalu a visačiek spolu s odstúpením od zmluvy. Vrátený tovar nesmie javiť známky opotrebenia a musia byť čisté.

Vraciame Vám celú čiastku. Čiastka bude vrátená na bankový účet, ktorý uvediete vo formulári. Neposielajte prosím balík na dobierku, taká zásielka nebude prijatá.

Tovar zašlite na túto adresu:

Aboutbag
147
51236 Horní Branná
Česká republika
+420723046409

 

 

 

 

Reklamácie

Záručná doba

Pre kupujúceho je záručná lehota 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť prevzatím doručeného tovaru kupujúcim. Záručná doba sa predlžuje o dobu, po ktorú bol výrobok v záručnej oprave. V prípade výmeny výrobku v záručnej dobe začne záruka plynúť znovu od prevzatia nového produktu.

Uplatnenie reklamácie

Za všetkých okolností sa snažíme vychádzať spotrebiteľovi v ústrety. V prípade, že spotrebiteľ objaví na zakúpenom tovare v priebehu záručnej lehoty vadu, má právo na reklamáciu. Zašlite reklamovaný tovar (ak je možné vrátane kópie dodacieho listu, prípadne aj sprievodného dopisu) so stručným popisom vady na našu adresu:

Aboutbag
č.p. 147
51236 Horní Branná
Česká republika
Tel: +420728070033

Predávajúci je povinný spotrebiteľovi vydať písomné potvrdenie o tom, kedy spotrebiteľ právo uplatnil, čo je obsahom reklamácie a aký spôsob vybavenia reklamácie spotrebiteľ požaduje; a ďalej potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o prevedení opravy a dobe jej trvania, prípadne písomné odôvodnenie zamietnutia reklamácie. Táto povinnosť sa vzťahuje aj na iné osoby určené k vykonávaniu opravy (záručné servisy). O prijatí reklamovaného tovaru bude spotrebiteľ informovaný e-mailom.

Rozsah záruky

Záruka se nevzťahuje na opotrebované veci spôsobené jej obvyklým užívaním. U vecí predávaných za nižšiu cenu sa záruka nevzťahuje na vady, pre ktoré bola nižšia cena zjednaná. Pred prvým použitím je kupujúci povinný preštudovať záručné podmienky a návod na obsluhu produktu (ak je priložený) a následne sa týmito informáciami dôsledne riadiť. Na vady spôsobené nesprávnym použitím výrobku, v rozpore s návodom na použitie sa záruka nevzťahuje.

Riešenie reklamácie uplatnenej spotrebiteľom

Ak sa jedná o vadu, ktorú je možné odstrániť, má kupujúci spotrebiteľ právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Ak to nie je to vzhľadom k povahe vady neúmerné, môže kupujúci požadovať výmenu produktu, alebo ak sa vada týka iba súčasti produktu, výmenu tejto súčasti. Ak takýto postup nie je možný, môže kupujúci žiadať primeranú zľavu z ceny produktu alebo od zmluvy odstúpiť. Ak sa jedná o vadu, ktorú nie je možné odstrániť a ktorá bráni tomu, aby produkt mohol byť riadne užívaný ako produkt bez vady, má kupujúci spotrebiteľ právo na výmenu tovaru alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu aj v prípade vady odstrániteľnej, ak kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie vady po oprave alebo pre väčší počet vád produkt riadne užívať. Za opätovné vyskytnutie vady sa považuje prípad, ak sa rovnaká vada prejaví tretíkrát. Ak sa jedná o iné neodstrániteľné vady a nepožaduje sa výmena produktu, má kupujúci spotrebiteľ právo na primeranú zľavu z ceny produktu, prípadne môže od zmluvy odstúpiť.

Vybavenie reklamácie

Reklamácia bude vybavená najneskôr do 30-tich dní od jej uplatnenia. V prípade nevybavenia reklamácie v tejto lehote má spotrebiteľ právo na výmenu produktu za ten istý nový produkt alebo môže od zmluvy odstúpiť. Výber medzi výmenou produktu a odstúpením od zmluvy náleží spotrebiteľovi.

Časté otázky - FAQ

1) Originalita tovaru

Ponúkame iba originálny tovar. Tovar pochádza od oficiálneho distribútora zo zahraničia. Všetok tovar prechádza kontrolou kvality a v našom sklade nájdete iba 1. kvalitu výrobkov. Záruku originálu máte u nás na celú životnosť výrobku.

2) Garancia vrátenia peňazí

Garantujeme vrátenie peňazí v prípadoch ako je odstúpenie od zmluvy.

3) Odosielanie na Slovensko

Odosielame na Slovensko. Dodacia doba je 2-3 dni. Prepravu zabezpečujeme prepravcom GLS.
U nás môžete nakupovať v eurách.

4) Výhody nákupu

Doprava zdarma na všetko
Dobierky sú zadarmo na všetko
Iba originálny tovar za ktoré ručíme
Garancia vrátenia peňazí
Reklamácia u nás nie sú problém

 5) Nákupy na Vianoce

Nákupy na Vianoce štartujem už od 7.11. 2021. Všetky nevhodné darčeky možno vymeniť do 10.1.2022. Výmena tovaru je kus za kus v podobnej cenovej relácii. Tovar nesmie byť používané.

 

 

Pokyny na údržbu

Kabelky

Kabelky majú nosnosť podľa typu cca 2 kg. Kabelka je výrobok, ktorý je určený na prenášanie ľahkých predmetov a vecí napr. peňaženka, kľúče, mobilný telefón, okuliare, časopisy, ľahké knihy a zošity. Kabelky nie je vhodné používať ako nákupné tašky. Preťažovanie kabeliek môže viesť k popraskaniu uší alebo inému poškodeniu konštrukcie uší kabelky. Kabelky chráňte pred mechanickým poškodením ako je poškodenie spodných častí kabelky, exponovaných miest na bokoch kabelky alebo aj vnútornej časti kabelky odrením či poškrabaním o iné predmety.